Procedura wymiany Fujitsu Ct 10

Fujitsu CT 10 jest wysoce zaawansowanym systemem wymiany, który oferuje szybkie i wygodne wymiany w wielu różnych sceneriach. Procedura wymiany Fujitsu CT 10 jest prosta i przyjazna dla użytkownika. Po pierwsze, należy zidentyfikować system wymiany, następnie wybrać opcję wymiany, wprowadzić odpowiednie informacje i zatwierdzić wymianę. Po wprowadzeniu wszystkich informacji, Fujitsu CT 10 wykona wymianę, a wszystkie informacje zostaną zapisane w systemie. Po zakończeniu wymiany Fujitsu CT 10 wyświetli potwierdzenie, aby użytkownik mógł potwierdzić, że wymiana została wykonana pomyślnie.

Ostatnia aktualizacja: Procedura wymiany Fujitsu Ct 10

  • 3 Odpowiedzi
  • 1279 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam,
dla wszystkich, których spotkało pęknięcie LCD

1. Zamówić na http://runpda. htm moduł LCD&DIGITIZER [wskazany dla: Qtek 9000 / MDA Pro / I-mate JASJAR / O2 Xda Exec / SPV M5000 / Qtek v1640 / Vodafone VPA IV /Loox 720 LCD Screen (Includes Digitizer & LCD)]

2. Płatność PAYPAL (do rejestracji wymagana np VISA) - termin dostawy do 10 dni (mój przyszedł w 8dni).

3. Wymiana wymaga posiadania:
- śrubokręta torx (jak do rozkręcenia NOKII)
- śrubokręta x

W sumie są 4 śrubki torx i 2 śrubki x. Kolejność rozbierania: śrubki torx / zdjąć tylną obudowę (na zatrzaskach) / śrubki x / wyjąć płytę gł / zdjąć obudowę przód (na zatrzaskach) wyjąć LCD. POtem od tyłu.

Łączny koszt wymiany: 200 USD z przesyłką.
Działa i jest o połowę tańsze od oferty autoryzowanego serwisu FS w Polsce (1160PLN).

Powodzenia.

Zapisane


A czy wie ktoś gdzie kupić sam panel dotykowy do tego modelu???
Wzyscy chcą sprzedać cały lcd za 800PLN

Five Star Service
Serwis pogwarancyjny i sprzedaż PDA, PNA, GPS, Iphone.

A czy wie ktoś gdzie kupić sam panel dotykowy do tego modelu???
Wzyscy chcą sprzedać cały lcd za 800PLN

Nie ma czegos takiego. Jest caly zintegrowany.

A czy wie ktoś gdzie kupić sam panel dotykowy do tego modelu???
Wzyscy chcą sprzedać cały lcd za 800PLN

Mam male uszkodzenie /termiczne/ w panelu dotykowym w moim N560
Gdzie poza serwisem FS moge kupic panel dotykowy, albo calosc z LCD
Pozdrowienia

Zalecany okres wymiany kategorii części żwieca zapłonowa: 4 year / 60000 km

Ważne!

Procedura wymiany może być stosowana dla:
OPEL Meriva B (S10) 1. 4 (75)Zobacz więcej

Kolejne kroki mogą się różnić w zależności od konstrukcji samochodu.

Niniejszy film przedstawia procedurę wymiany podobnej części samochodowej w innym pojeździe

Wszystkie części, które można wymienić – Świeca zapłonowa do Meriva B (S10) i innych modeli OPEL

żwieca zapłonowa

Wymiana: świec zapłonowych – OPEL MERIVA B. Profesjonaliści zalecają:

  • Procedura wymiany jest taka sama dla wszystkich świec zapłonowych.
  • Ostrzeżenie! Zgaś silnik przed rozpoczęciem jakiejkolwiek pracy – OPEL MERIVA B.

Wymianę należy przeprowadzać w tej kolejności:

  1. Otwórz maskę. Skorzystaj z osłony chroniącej zderzak w celu zapobiegnięcia uszkodzenia powłoki lakierniczej oraz plastikowych elementów samochodu.

  2. Odczep złącze od cewki zapłonowej. Skorzystaj z wkrętaka płaskiego.

  3. Odkręć wspornik cewki zapłonowej. Skorzystaj z klucza typu Torx T30. Skorzystaj z klucza grzechotkowego.

  4. Podważ cewkę zapłonową. Użyj łomu.

  5. Wyciagnij cewkę zapłonową z otworu świecy zapłonowej.

  6. Usuń brud, pył i cząstki zanieczyszczeń z wnętrza gniazd świec zapłonowych.

  7. Wykręć świece zapłonowe. Skorzystaj z klucza do świec zapłonowych o numerze #16. com/club-manual/optimize/manual_images/17280/s9. com/club-manual/optimize/manual_images/17280/retina/s9. svg" alt="OPEL MERIVA 2017 Świeca zapłonowa instrukcja wymiany krok po kroku"/>

    Wyciągnij świecę zapłonową.

  8. Zastosuj cienką warstwę specjalnego smaru przeciw zatarciom przy wysokich temperaturach na gwinty nowej świecy zapłonowej.

  9. Zamontuj nowe świece zapłonowe w gniazdach.

  10. Wkręć nowe świecy i zaciągnij je. Skorzystaj z klucza dynamometrycznego. Dokręć do go momentu 24 Nm.

    Nie dokręcaj świec z nadmierną siłą. Przekroczenie momentu ich dokręcania może uszkodzić gwintowe połączenie. Należy uważać podczas pracy z kluczem do świec zapłonowych. Ich przekrzywienie może spowodować uszkodzenie połączenia gwintowego.

  11. Dokładnie zamontuj cewkę zapłonową w otworze świecy zapłonowej. Upewnij się, że usłyszysz kliknięcie wskazujące na to, że została umocowana na miejscu.

  12. Dokręć mocowanie cewki zapłonowej. Dokręć do go momentu 15 Nm.

  13. Oczyść złączę cewki zapłonowej przy pomocy sprayu do konserwacji instalacji elektrycznych. Spray ochroni styki elektryczne przed korozją, utlenieniem, a także zmniejszy rezystancję styków.Po zastosowaniu spreju, zaczekaj kilka minut.

  14. Podłącz złącze cewki zapłonowej.

  15. Zamontuj osłonę silnika i ją zabezpiecz. Upewnij się, że usłyszysz kliknięcie wskazujące na to, że została umocowana na miejscu.

    Włącz silnik na kilka minut. Jest to niezbędne, aby upewnić się, że części odpowiednio pracują. Zgaś silnik.Zdejmij osłonę chroniącą zderzak.

Czy ta instrukcja obsługi była pomocna?

Proszę oceń tę instrukcję obsługi w skali od 1 do 5. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu z nami.0 - użytkowników zagłosowało

Twój profil jest Twoim osobistym asystentem

Śledzi wydatki na auto, prowadzi książkę serwisową, harmonogram wymiany i zapisuje ulubione materiały, notatki i dokumenty

Twój osobisty menedżer wydatków na samochód, wskazówki serwisowe, przypomnienia o zbliżających się terminach i interwałach serwisowych, instrukcje samodzielnej naprawy - wszystko to w Twoim telefonie

Aby pobrać aplikację:

  • - zeskanuj kod QR
  • - pobierz z App Store
  • - pobierz z Google Play

Wskazówki i triki dotyczące OPEL Meriva B (S10)

Zobacz więcej

Najczęściej wymieniane części samochodowe w OPEL MERIVA

Profesjonalne instrukcje obsługi do najpopularniejszych modeli marki OPEL

Zapewne każdy mechanik wie, że w nowych samochodach wykonanie czasem najprostszych operacji wymaga użycia odpowiednich narzędzi. Jednakże narzędzia to nie tylko klucze, śrubokręty, szczypce do tzw. segerów itp., ale również sprzęt wraz oprogramowaniem, za pomocą którego ustawia się system do pracy w nowych warunkach.

Do niedawna samochody osobowe posiadały zazwyczaj jedną jednostkę sterującą silnikiem, ale z czasem zaczęły pojawiać się nowe technologie. Wdrożona została komunikacja CAN, LIN, która znacznie uprościła sytuację jeśli chodzi o ilość okablowania w obecnych samochodach. Jednakże bez odpowiedniego przygotowania, wiedzy oraz właściwego sprzętu, ogólnie nazwanego diagnostycznym, nie ma mowy dziś o fachowej, rzetelnej naprawie.

Innowacje dotyczą wszystkich obszarów w motoryzacji, pojawiają się również i tam, gdzie najmniej można się tego spodziewać. Takim obszarem jest układ hamulcowy. Oczywiście sama „elektronika” w układzie hamulcowym istnieje od dawna, ponieważ pierwszy system ABS firmy Jensen (model Jensen FF) pojawił się już w 1966 roku. Był to system działający tylko na tylną oś. Pierwszy system na dwie osie pojawił się w 1971 r. i oferowany był przez Chryslera. Od tego czasu wiele się zmieniło, ewolucja systemów przyniosła kierowcom wiele korzyści poprzez zoptymalizowanie procesu hamowania, jak również pojawienie się systemów ASR (ESP). Do niedawna nikt nie myślał o tym, że można zastosować silnik elektryczny jako element sterujący hamulcem parkingowym – teraz stało się to faktem. Istnieją różne systemy hamulca ręcznego. Jeden z nich to na przykład rozwiązanie, jakie zastosowało Renault, gdzie silnik elektryczny jest niejako elementem, który „zaciąga” hamulec poprzez skrócenie linki, podobnie jak to jest w przypadku normalnego zaciągnięcia hamulca ręcznego. Inny typ hamulca został zamontowany w samochodach marki Volkswagen.

W samym zacisku umieszczony został silnik elektryczny, który jest sprzęgnięty z tłoczkiem hamulcowym. Podobnie jak w przypadku Renault, aktywacja hamulca ręcznego odbywa się przez naciśnięcie przycisku, jednak jak widać, zasada działania jest nieco inna.

Tym razem mamy do czynienia z bardzo popularnym w Polsce samochodem SEAT Alhambra 2. 0 TDI wyposażonym w elektryczny hamulec parkingowy (ręczny) – system EPB. Aby zapełnić właściwą obsługę hamulca tylnego w tym samochodzie, należy posiadać odpowiedni sprzęt diagnostyczny. Dlaczego użycie sprzętu diagnostycznego jest konieczne? Jeżeli wymiana klocków hamulcowych została przeprowadzona w nieprawidłowy sposób lub też miała miejsce inna ingerencja w system, może to spowodować pojawienie się dwóch błędów związanych z nieprawidłową pozycją tłoczka hamulcowego – kod błędu 02426 dla zacisku lewego tylnego i kod błędu 02427 dla zacisku prawego tylnego. Powodują one brak działania hamulca parkingowego oraz zapalenie się kontrolki na zestawie wskaźników. W tej sytuacji powinny zostać wykonane wszystkie czynności przewidziane podczas standardowej wymiany klocków, bez względu na to, czy rzeczywiście są montowane nowe klocki czy też nie.

Wykorzystując oprogramowanie testera diagnostycznego dla samochodów osobowych, wybieramy odpowiednią markę i model (ilustracja 1).

Ilustracja 1. Wybór marki i modelu. © TEXA

Procedura wymiany klocków hamulcowych w tym przypadku przebiega w trzech zasadniczych etapach (należy pamiętać, że musi zostać zastosowany sprzęt diagnostyczny):

  1. Pierwszą czynnością, jaką należy wykonać, jest otwarcie zacisków hamulcowych. Pamiętać należy, że zaciski hamulcowe w tym konkretnym przypadku są sterowane elektrycznie, dlatego też NIE WOLNO otwierać zacisków na siłę, gdyż może to doprowadzić do ich uszkodzenia i w konsekwencji spowodować spore koszty. Aby umożliwić wymianę klocków, należy wykonać stosowną procedurę odblokowania zacisków hamulcowych.
  2. Po otwarciu „elektrycznym” zacisków hamulcowych, należy je w sposób mechaniczny cofnąć do pozycji wyjściowej. Teraz należy założyć nowe klocki hamulcowe.
  3. Po montażu nowych klocków hamulcowych, należy zamknąć zaciski i uruchomić kolejną opcję „dostosowanie klocków hamulcowych”, wprowadzając tym samym odpowiednią konfigurację do ECU. W tym przypadku bez wykonania stosownych ustawień, natychmiast pojawią się błędy.

Jak widać na ilustracji 1, wszystkie stosowne aktywacje, które umożliwiają przeprowadzenie pełnej procedury wymiany klocków hamulcowych, są dostępne bezpośrednio z menu „Przegląd pojazdu”, a następnie po wyborze opcji „Hamulce”. Po prawidłowo przeprowadzonej operacji wymiany klocków (czy też rekonfiguracji) wykonać należy kasowanie kodów usterek. 

UWAGA! Po otwarciu klocków hamulcowych tłoczki zacisków zostaną wycofane, ale w bardzo ograniczonym zakresie. Umożliwia to jedynie wyjęcie klocków, natomiast tłoczki hamulcowe muszą zostać wycofane do zacisku ręcznie. Zaniechanie tej czynności skutkuje pojawieniem się błędów oraz brakiem działania hamulca parkingowego.
Nikt na chwilę obecną nie jest w stanie powstrzymać postępu, co więcej – wcześniej czy później wszyscy mechanicy będą musieli posiadać odpowiedni sprzęt diagnostyczny oraz bardzo szeroką, fachową wiedzę. Ogólnie pojęta mechanika traci na znaczeniu. Oczywiście jest ona w dalszym ciągu bardzo ważna, jednakże bez znajomości poszczególnych systemów i wykorzystanych w nich elementów sterowania w niedługim czasie nie będzie możliwa żadna naprawa.

Procedura wymiany Fujitsu Ct 10

Bezpośredni link do pobrania Procedura wymiany Fujitsu Ct 10

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Procedura wymiany Fujitsu Ct 10